W celu zgłoszenia awarii poza godzinami pracy spółki należy nagrać zgłoszenie na automatycznej centrali pod numerami telefonu: 12 352 52 51 lub  518 091 363 Po usłyszeniu sygnału należy podać imię, nazwisko, numer telefonu, adresu bądź miejsca awarii wraz z krótkim opisem zdarzenia. Po zakończeniu połączenia należy oczekiwać na kontakt inżyniera dyżurnego. Informujemy, że awarie usuwane będą w trybie całodobowym.

Zaplanowane prace modernizacyjne i związane z nimi przewidziane braki w dostawie wody

O zaplanowanych pracach konserwacyjnych będziemy informowali z wyprzedzeniem poprzez rozwieszenie informacji na tablicach ogłoszeń, słupach energetycznych itp., a także poprzez umieszczenie zawiadomienia na stronie internetowej Przedsiębiorstwa Komunalnego Nad Dłubnią  Sp. z o. o.: www.pkndiwanowice.pl oraz Urzędu Gminy Iwanowice  http://www.iwanowice.pl

Ponadto wraz z umowami będą Państwo mieli możliwość uzupełnienia zgody na otrzymywanie powiadomień (tzw. newsletter) o przewidzianych brakach w dostawie wody na wskazany przez Państwo adres e-mail.